Det var den uge!

Det er mandag og ugen, hvor Roskilde Festival herskede er hermed slut – og det gik ikke stille for sig, kan jeg fortælle jer!

Kendrick ejede Orange

Kendrick ejede Orange

Jeg, ligesom mange andre festivalsgæster, kom løbene ind på pladsen lige da dørene åbnede, klar til en uge fyldt med øl, musik og bare epicness. Jeg var mildest talt ikke det mindste skuffet over måden ugen forløb. Der var en masse lækker musik, og jeg må indrømme at Roskilde lineuppet i år var alt for fedt! Jeg hører jo til mange forskellige genre, og siger aldrig nej til et brag af en koncert! Derfor var det altså ingen hemmelighed at the boys og jeg selvfølgelig skulle ind og fyre den af til Kendrick Lamar. Stjerneskuddet af en rapper aflyste jo desværre, men kom uden tvivl stærkt igen i år på Orange.

Ikke nok med at han, festede Orange i knæ med klassikere som King kunta, så var crowded absolut også med ham! Jeg må indrømme at den største fest sgu ikke var oppe på scenen, men lidt længere ude blandt publikum, der med garanti var klar til mosh pits og fede rim slynget ud imod dem! Jeg var selv blandt dem, og nød hele oplevelsen til fulde. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det, men fordi det hele bare gik op i en højere enhed, var Kendrick Lamar koncerten nok en af de bedste for mig på dette års Roskilde Festival.

Var du på Roskilde i år, og hvilken koncert var din favorit?

Skriv en kommentar