Top 3 – Det mærkeligste!

Kender I det? At noget musik simpelthen bare er så mærkeligt, at man overhovedet ikke ved, hvad man skal synes om det? Det gør jeg i høj grad! Derfor vil jeg gerne dele følgende liste over sange, der får mig til at tænke WTF!!!??? på ugentlig basis!

1. The Da Da song!

Den er simpelthen for underlig! Alene teksten… noget i retning af: Ich lieb nicht dich, du liebst nich mich…aha! Den er på en måde så irriterende, at den bliver god…

 

2. Puttin’ on the ritz

Taco! Også tysker… Den lyder lidt ligesom “Istanbul (not) Constantinoble” – og Taco er sgu ret fed i sig selv! Han er jo et fænomen!

 

3. Falling Down

JA. Jeg er en mand. Jeg synes jo ellers, Scarlett Johansson er pænt flot at se på. Men synge – det kan hun saftsuseme ikke! Det lyder jo mildest talt frygteligt! Jeg undrer mig virkelig over, at en der har været en producer, der har tænkt; det her er en god idé! NOPE!

 

 

Skriv en kommentar